Coaching

Het leven kan heel overweldigend zijn. Dan kan het fijn zijn dat iemand met je meeloopt. Iemand die je aanmoedigt om bepaalde belemmeringen in je leven aan te gaan. Iemand die zonder oordeel naar je luistert en je helpt de ingewikkelde kluw langzaam maar zeker uit te rollen zodat jij verder kunt komen in je leven.

Bij Bijna Thuis zijn diverse coaches aangesloten. Deze coaches huren een ruimte in het pand van Bijna Thuis, waar zij werken vanuit hun eigen coachingspraktijk zoals Stichting Gracy’s en Marco Heijstek. Tevens kun je ook door Marco de Keizer vanuit Stichting Bijna Thuis gecoacht worden. De kosten hiervoor bedragen € 75,00 excl. btw per sessie, waarbij een sessie 1,5 uur duurt. Is het voor jou niet mogelijk deze kosten te betalen, dan wordt er vanuit Stichting Bijna Thuis gekeken of er een oplossing gevonden kan worden waardoor kosten geen belemmering voor je zijn.

Sfeerimpressie

Marco de Keizer

Ik heb passie voor mensen, een passie die geworteld is in mijn christelijke geloof. God wil zich vandaag de dag bekend maken, dat is voor mij de bron van Stichting Bijna Thuis. Ik volgde bij Vivento een coachingsopleiding, waarin ik bevestigd werd dat verbinding, op basis van Bijbelse principes, van levensbelang is. Ik geloof dat dit in het leven van iedereen toe te passen is, zowel voor christenen als niet christenen. Mede door mijn eigen ervaring met verbinding. Toen ik zes maanden oud was, ben ik vanuit een kinderhuis in Athene (Gr) geadopteerd. Daardoor zijn thema’s als hechting, eenzaamheid en daaruit voortvloeiende depressies door mij doorleefd. Ervaar jij belemmeringen in je leven op het gebied van deze thema’s? Dan wil ik graag naar je luisteren en met jou in gesprek.

Sfeerimpressie

Meld je hier aan voor coaching

Velden met een * zijn verplicht

Marco is door zijn eigen levenservaringen een coach met passie voor mensen die tijdelijke ondersteuning zoeken. Zijn vermogen om met oprechte aandacht te luisteren en zijn sterk ontwikkelde inlevingsvermogen zorgen ervoor dat hij goed aansluiting krijgt met de hulpvraag van mensen. Met zijn rustige uitstraling en liefdevolle persoonlijkheid biedt hij de veiligheid om kwetsbaar te kunnen worden.
    Arie de Rover, Stichting Gracy's

“Mijn ervaring door de coaching is, dat ik meer overzicht en duidelijkheid heb gekregen over veel dingen waar ik mee liep/loop. Marco luistert en kijkt ook praktisch naar de situaties. Hij kan zich goed inleven, staat naast mij in plaats van tegenover mij. Ik ervaar dat God aanwezig is tijdens onze gesprekken.”

M.

“Marco heeft als mens en coach een groot hart en is betrouwbaar en liefdevol. Hij is oprecht erg betrokken en laat de regie op een prettige manier bij jou. Marco staat open voor nieuwe ideeën en veroordeelt niet, wat je achtergrond ook is.Verbinding is een van zijn grootste passies. Hier is hij naar op zoek bij iedereen die hij ontmoet. Daarnaast is Marco een bevlogen spreker met de gave om mensen te kunnen boeien en verbinden. Kortom, voor mij is hij een topper!”

Mieke de Jong, Klinisch psycholoog in de GGZ - Eigenaar coachingsbedrijf Mentaal de Baas

“Marco heeft mij ontzettend geholpen in het terugvinden van mijn identiteit in God. Hij helpt eerst om erkenning te geven aan mijn context (achtergrond, familie, wie je bent) om mij vervolgens te helpen groeien in mijn bestemming, zonder moeilijke onderwerpen te mijden.

Hij gebruikt hierbij Bijbelverhalen en weet deze toe te passen op mijn situatie. Elk gesprek rondt hij in overleg af met gebed, waarbij zijn woorden binnenkomen en het Vaderhart van God naar voren komt. Ik had me geen betere coach kunnen wensen!”

R.